Recenzje, testy i nagrody

T+A PDP3000 HV

T+A PDP 3000 HV

01.03.2017
|
www.audio.com.pl
Andrzej Kisiel:
„Pokonywanie „zakrętów” najbardziej skomplikowanych nagrań przychodzi T+A PDP3000HV tak łatwo, że muzyka, nie traci nic z pozytywnych emocji, a jednocześnie wydaje się mniej nerwowa, jakby samym muzykom łatwiej było grać. Znika dodatkowe napięcie, które nie jest częścią muzyki, ale niektórych zniekształceń.”
T+A MP3000 HV

T+A MP 3000 HV + PA 3000 HV

01.06.2013
|
www.audio.com.pl
Andrzej Kisiel:
„Brzmienie, jakie usłyszałem po podłączeniu do internetowej sieci domowej, zaimponowało mi jeszcze bardziej niż z CD, mimo że odsłuch rozpocząłem nie od plików wysokiej rozdzielczości, a od radia internetowego, które jest medium o najniższej obecnie dostępnej jakości dźwięku ze wszystkich dostępnych w domu (radio FM z dobrą anteną bije je na głowę).”
T+A Criterion S2100

T+A Criterion S 2100 CTL

01.05.2015
|
www.audio.com.pl
Andrzej Kisiel:
„T+A Criterion S 2100 CTL popisują się basem i może on się spodobać również tym, którzy do szczęścia wcale nie potrzebują „przesuwania ścian”, ale jeszcze go wzmacniać… to byłaby już przesada. Dla S 2100 warto przygotować nieco miejsca wokół.”
P 3000 HV

T+A P 3000 HV + A 3000 HV

01.06.2015
|
audio.com.pl
Andrzej Kisiel:
„Nie należy oczekiwać od T+A, że stale będzie trząsł kolumnami, pokojem i słuchaczem. 500 W to jego potencjał, który może, ale nie musi, zostać wykorzystany. To nie jest zwierzę skaczące nam do gardła, kiedy tylko cokolwiek włączymy. T+A demonstruje wyjątkowe połączenie mocy i delikatności, co przejawia się również w rozpiętości głośności, przy których możemy uzyskiwać bardzo dobre rezultaty.”
MP 1000 E

T+A MP 1000 E + PA 1000 E

01.06.2017
|
www.audio.com.pl
Radek Łabanowski:
„Brzmienie “1000E” jest też dalekie od podejścia chłodnego, technicznego. Dokładność nie jest ostrożnością i kunktatorstwem, system ma zdolność do szybkiego i kompe- tentnego opanowania nawet bardzo skom- plikowanych materiałów. Impulsywność nie ogranicza, ale wzmacnia witalność, czasami wchodząc w obszar ostrości, która w tym samym momencie zdobywa rangę ważnego, chociaż często kwestionowanego składnika wiernego odtworzenia. „
Criterion TCD 310 S

T+A CRITERION TCD 310 S

01.07.2015
|
www.audio.com.pl
Andrzej Kisiel:
„Dobre zrównoważenie jest więc bazą Criterionów TCD 310 S, ale to tylko – i aż – fundament, na którym zostaje zbudowana bardzo dobra konstrukcja brzmieniowa – bezpieczna, funkcjonalna i harmonijna. Co to znaczy? Nagrania złej jakości nie dokuczają ponad miarę, TCD 301 S nie wyostrzają ich wad, brzmienie nie staje się fatygujące aż do momentu, w którym mamy do czynienia z czymś naprawdę fatalnym, przebasowionym albo drastycznie rozjaśnio- nym. „